FESTIVE

två bilder från midsommar
 
Återigen så verkar det här med att blogga inte vara min grej just nu haha.. Sommaren är igång, jobbet är igång, midsommar har passerat och på lördag gifter sig världens bästa storasyster. Fick hem mina nya skor till bröllopet idag, så nu är jag redo för att vara brudtärna! Känns helt otroligt att om 3 dagar sitter vi brudtärnor, mamma och finaste bruden hos frisören för att bli fixade inför en sån fin dag?! Den här veckan är det verkligen morgonträning x jobb x bröllopsfix som går på repeat varje dag... På tal om morgonträning så ska jag hoppa i säng nu så jag orkar upp imorgon för att svettas innan jobbet. Bra så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0