THISTUESDAY

Idag har varit en riktigt bra dag. Eller så kanske det bara har varit mitt humör som har varit riktigt bra? Iaf, har varit ledig(och är det imorgon igen heh) så jag bestämde mig för att köra dubbelpass på gymmet, körde armpass och sen lite senare gick jag till gymmet och körde cardio(tror inte ni fattar hur skönt jag tycker det är att vara tillbaka på Friskis&Svettis!!). Resten av tiden har jag spenderat i soffan och gjort det vanliga - kollat Homeland, Geordie Shore och pluggat. Händelsefullt liv? Njae. Kul? Sådär. Skönt? Ja helt otroligt skönt för själen kan jag berätta! Nåja, ska skärpa mig om någon dag och fara till EM här i Uppsala och kirra jobb. Och köpa nya häften och pennor. Kanske jag gör det imorgon? Om jag orkar... Jo förresten! Som sagt så fyller jag år snart, tänker dra med mig världens bästa Jessica till kobben för släktkalas och utgång den helgen. Well I don't mind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0