OHTHEJOY

ny uppladdning med mina favvobars
 
Riktigt bra gympass imorse, leverans från iherb, vetenskapliga artikeln blev godkänd och jag är ledig fram till tisdag! Det jag försöker säga är att humöret är på topp och det är dags för helg. Var och köpte skolböcker(idiotiskt dyra...) och häften idag, så nu är jag redo för plugg i helgen. Ikväll kommer fina Sara över på middag och resten av helgen blir det nog bara lugnt som vanligt. Ska försöka göra undan lite plugg och träna. Tycker verkligen att det är så himla roligt att träna just nu, förmodligen för att jag börjar se allt mer resultat. Nästa helg fyller jag år och då blir det en sväng hem till kobben för släktkalas och utgång. Ser sååå fram emot det!! Nu å andra sidan måste jag gå och vika tvätt en sväng.... Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0