BACK

Mina favvodetaljer i lägenheten just nu 
 
Och så var det 4 veckors långa jullovet över! Har haft ett riktigt bra jullov, hängt med kompisar, med världens finaste familj, jobbat lite nu och då och sen sovit hur mycket som helst. Skulle nog säga att jag mest har vilat upp mig det här lovet! Kom tillbaka till Uppsala igårkväll och idag har jag i princip rusat(har längtat som en tok efter gymmet ha-ha..) till gymmet, storhandlat, packat upp all packning och sen donat lite hit och dit. Älskar att ställa allt i ordning i lägenheten, dvs bädda, räta upp saker, byta plats på saker osv.. Bästa känslan när allt ser nätt och prydligt ut haha! Hade med mig ett nytt överkast och ny tavla till lägenheten också(syns på bilderna ovanför). Kan tänka mig att min kära pojkvän tycker jag är lite smått jobbig som byter ut och fixar i lägenheten hela tiden.. Iallafall, skönt att vara tillbaka igen! Skolan börjar på måndag, så nu ska jag kolla på film och njuta av dom sista pluggfria dagarna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0