ALIVEANDKICKIN

 
 
Ja var ska jag börja? Hade en riktigt mysig julafton med familj och släkt, i år var vi 15 stycken som firade och det var hur trevligt som helst! Åt god julmat, skrattade i mängder och öppnade fina julklappar. Var nästan på ett barnsligt bra humör och kände mig så glad och framför allt tacksam för min fina familj och släkt. Fortsatte julfirandet på juldagen med brunch och paketöppning hos svärföräldrarna innan jag sen bytte till klackar för det traditionella juldagsfirandet med vännerna, vilket såklart var jättekul! På annandagen var det bara att piffa till sig i bakisångorna eftersom det som vanligt var dags för kusinerna att äta ålandspannkaka hos farmor. Sen var julfirandet slut! I år var första gången som jag firade nyår nykter, vi var ett stort gäng som hade knytis(jessus vad god mat det var!!) hemma hos Soffans föräldrar där vi i princip spelade och garvade hela kvällen innan vi gick ut och pussades(cheeeesy) vid tolvslaget. Mådde som en prinsessa när jag vaknade och tur var väl det eftersom vi var och röjde på systerns tomt hela dagen. Måste ju hjälpa till så att vi har en innestående tjänst hos M&D sen när det är vår tur haha! Dagarna emellan har jag sovit som en stock(jag!?) och jobbat lite hit och dit. Ahh just ja, var ju på julfest på arken med jobbet i söndags också, dooock var jag nykter(eftersom vi hade varit ut på lördagen heh..). Nu blev det mycket babbel på en gång, men vad sjutton inte orkar jag sitta med datorn i famnen hela dagarna heller! 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0