VALENTINE

1. Mysigt i lägenheten 2. största potionen jag någonsin ätit men så sinnesjukt god mat vi lagade tillsammans på alla <3 dag. 
 
Den mest romantiska dagen under hela året igår då eller? Njaaa.. Jag svettades på gymmet och låg under en plugghög hela dagen.. På kvällen däremot lagade jag och bebo(mitt smeknamn för Anton atm, fråga mig inte varför. Min syster borde känna igen sig som har cirkus 100 smeknamn för sin pojkvän!) middag tillsammans. Grisfilé med stekta rödbetor, fetaost, avocadosallad och ugnsrostad sötpotatis. Är helt FRÄLST efter att ha ätit sötpotatis. Misstänker att det kommer konsumeras flitigt framöver.. Annars så sitter jag och räknar ner dagarna till 1. tentan(fyfan) 2. Egypten. Känner mig så himla trött hela tiden, vill bara få bort pluggstressen och åka iväg och njuta i en vecka. Längtar helt sjukt mycket efter att bara ta det lugnt och umgås med min fina familj(minus storasyster som inte kommer med). Äta gott, sola, bada, gå runt barbent... Först ska jag bara skriva en helvetestenta i utbildningshistoria, sen får jag andas ut. Vilket betyder att jag måste fortsätta plugga nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0