HAPPY FRIDAY

Herrejessus vad jag har längtat efter helg! Har aldrig känt mig såhär trött förut, stupat i säng tidigt varje kväll, vaknat tidigt av mig själv hela tiden, tungt huvud, trötta ögon.. Sådär jobbigt utmattad ni vet? Jag har märkt att min kropp inte alls verkar vara stresstålig när jag tänker på hur den har reagerat de senaste veckorna. Antar att allt fokus på pluggandet och tentan har gjort sitt.. Skrev tenta imorse kl 08.00 och det gick väl helt okej antar jag. Vissa frågor kändes bra, andra inte. Men nu är det over and done(om jag nu inte får omtenta..) och jag kan äntligen andas och hålla mig borta från stress! Den här helgen tänker jag inte göra något speciellt alls, ska träna, packa lite till resan(10 dagar kvar till värmen), mysa med min fina pojkvän och ligga på soffan och njuta av pluggfriheten. For now. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0