SO IT BEGINS

 
Skolan har kickat igång, likaså insparken. Börjar äntligen bli frisk från min förkylning(2 veckor senare.....) så jag drog mig till gymmet igår för första gången på väldigt länge och körde ett ganska lugnt pass. Fick även med mig bf på en joggingtur idag, kan ju säga att formen inte riktigt är på topp efter min dunderförkylning.... Ska iaf bli skitroligt att köra igång med träningen igen, är super motiverad! Plugget känns också bra förutom att jag ligger lite efter med läsningen eftersom jag ränner runt som fadder på insparken i princip varje kväll. Därför gick jag hem tidigare från myskvällen ikväll och sitter och pluggar nu istället! Har skola imorgon och sen är jag ledig två dagar wiho. Dock är det bara träning och plugg som gäller dom dagarna, men kanske jag ska go wild and crazy och städa och tvätta också?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0