UPDATE

En liten uppdatering sen sist: mamma och småsystrarna kom på besök och vi hade en super mysig och lugn helg. Skönt var väl det nu när jag tänker efter och kommer på att under fyra veckor har jag haft 4 grupparbeten, en analys av vetenskaplig artikel och 2 tentor. Det har varit några intensiva skolveckor så att säga! Idag skrev jag svenska 2 delkurs 2 tentan och håller tummarna för att jag kan säga att svenskan är över denna termin(man vet ju aldrig om man får omtenta eller inte....). Så den här helgen ska jag bara njuta av att inte behöva plugga, ikväll har vi myskväll i lägenheten och imorgon ska jag på klassförfest och sen utgång på halloweenklubb! Nu ska jag fortsätta vara lat på soffan. Jessus vad skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0