GOODGOODDAY

Jag antar att min lilla förkylningskur funkade eftersom jag känner mig frisk idag? Eller kanske det bara är kroppen som spelar mig ett spratt.. Anyhow, var i skolan från 9-16 idag och jobbade med en skaluppgift(där vi skulle välja ett föremål att förminska/förstora - jag och Paula gjorde en Iphone haha, jäklar vad lång tid det tog....). Drog hem direkt efter skolan, vilade, käkade middag och laddade för instruktion med PT(som dessutom är ålänning heehee) på gymmet. Är så himla glad att jag tog mig tid(och mod...) och bokade detta. Vi gick igenom nya övningar med fokus på ryggen och det kändes riktigt bra och nu är jag super motiverad igen! Kommer absolut boka fler PT pass. Imorgon är jag ledig(som vanligt) så jag kommer väl befinna mig på gymmet och i soffan. Samma som vanligt alltså. För övrigt så sitter jag och mumsar på en questbar, fick hem två lådor idag från iherb. Kände mig som ett barn i en godisbutik.. Absolut dom godaste barsen, helt klart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0