GET BACK ON TRACK

1. middag i bilen från naked juice bar - lax wrap och min ABSOLUTA FAVORIT SMOOTHIE Coconut sunshine♥ dör seriöst för denna. 2. nya favvojackan 3. en av dom bästa sakerna när man kommer hem, promenaderna på landet♥
 
Nämen tjeeeeenare. Har varit hemma på åland en vecka och nu är jag tillbaka i Uppsala igen! Jobbade lite extra, firade farsdag, pratade bröllop, tränade, promenerade, nailade VG på tentan, gosade och skrattade. Dock känns det skönt att vara tillbaka, nu är det rutiner, skolarbeten och träning som gäller ett tag! Ska försöka satsa lite mer på träningen nu framöver, tränar ju redan en hel del men känner att det kan ökas liiiite till. Jag menar, det finns ju inget bättre än att känna sig fräsch och nyttig, right? Heja heja! Nu ska jag tända lite ljus, räkna matte och kolla på Idol! 
 
Ps. Ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen(vet bl.a att Martha blir tokig när jag inte uppdaterar he he)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0