20/11

 
 
1. coco sunshine mm-mmm + ny kudde 2. moi 3. nya koppar och nytt te(båda luktar helt gudomligt, håller tummarna för att smaken är lika bra..)
 
Idag har jag varit ledig! Låg och mornade oss länge i sängen, åt frukost framför serier och sen drog vi till Gränby centrum för att kika på julklappar! Blev lite klokare, dock kom jag hem med lite annat fint till lägenheten istället haha. Är verkligen inne i en liten inredningsbubbla just nu och faller för vart enda litet ljus eller pynt som jag ser! Tur att jag sitter och suktar istället för att köper, om jag nu måste ha något så får jag banne mig hålla igen till efter jullovet när jag har jobbat lite. Imorgon har jag förhör på geometriska figurer så nu ska jag plugga lite och bara ta det lugnt i soffan. Älskar lugna kvällar.
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0