VÄSTERÅS

1. kubb 2. mysfrukost varje morgon 3. fina Isabelle 4. lagade egen glass på kvarg, jordnötssmör och mörkchoklad. 5. Parad inne i stan 6. Party-ego-bild
 
Well hello! Har haft en underbar helg i Västerås hos Isabelle. På fredagen hade vi picknick, spelade kubb och chillade i Isabelles lägenhet på kvällen. Lördagen började vi med en pw på morgonen och fixade brakfrukost sen när vi kom hem. Vi tog en sväng på stan(eftersom jag hade köpstopp i tanken så lyckades jag shoppa lite  för bara 250 kr allt som allt!!) och jag fick en liten rundtur innan vi gick ner till kajen och åt lunch mmm-mm.. Både jag och Isabelle hamnade i matkoma, så vi promenerade hem igen och la oss på soffan innan vi fixade oss och drog iväg till Isabelles kompis på förfest! Sen blev det ett glas på Å innan vi drog till BMB. Igår vaknade vi trötta men fick ny energi efter frukosten, så det var bara att piffa till sig igen och så drog vi ner på stan. Hamnade dock på kinabuffén haha...Matkoma deluxe! Iaf, tack för en super bra helg babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0