SATURDAY/SUNDAY


 
What a lovely day! Jag och Jessica promenerade in till stan i solen och fyndade lite först. Är så himla nöjd över mina köp. Dock blir det inget mer shoppande inför sommaren(och knappast under sommaren heller...). Är så taggad för att börja jobba och tjäna pengar!! Anyway, jag och Jessica hittade ett mysigt Crêperie förra gången hon var här, så idag bestämde vi oss för att gå och luncha på Crêperie Lemoni. Jag åt med kallrökt lax, pepparrotscreme och spenatblad.. mm-mmm... Eftersom vi faktiskt var på ett crêperie så var vi ju tvugna att smaka på någon av dem sötare till dessert, så vi delade på en med stekta äpplen, mandelflarn och calvados. HERRE MIN GUD vad gott allting var! Är ni i Uppsala, åk dit.(mamma o pappa vi kan väl åka dit nästa gång ni kommer hit hihi). Efteråt rullade vi i princip hem.. heh. Har iallafall haft två super bra dagar, thanks bestie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0