HOME

1. fina domkyrkan 2. männen i mitt liv ♥ 3. fin hållning 4. uteserveringen
 
Hola todos! Började dagen med att städa lägenheten eftersom vi väntade besök hemifrån(mamma, pappa, moster, morbror, Yvonne, Janne) som kom en sväng till Uppsala för att luncha innan de skulle fara iväg till Arlanda→Barcelona. Inte alls avundsjuk? Kunde lätt ha följt med eftersom jag är ledig i en vecka till nu.. Det var iallafall så himla mysigt att ha dem här en sväng! Börjar längta till att flytta hem nu faktiskt. Lite senare ska jag dra ut på en långpromenad och få lite frisk luft. Nu måste jag skriva klart min saga och läsa lite böcker innan jag kan hitta på något annat. Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0