MONDAY/MARCH

Nämen hallå där! LÄÄÄÄGET? Jo tack det är bra. Har varit hemma på Åland över helgen, skrattat så jag gråtit med småsystrarna, firat Malin 21 år och fixat till håret lite. Försökte mig på lite ombre-ish hår, så blekte(för första gången) mina toppar och det blev faktiskt bra! Vill dock sätta i lite färg också, så att det syns ännu mer. Men det får bli en annan gång! Idag har jag varit ledig, tog en morgon pw i halkan, käkade mysfrukost och drog sen till gymmet(dvs mitt andra hem..), Nu ska jag kika på läxan tills imorgon = lyssna på bbc radio

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha åhhh typ varje morgon hos mig!! "BBC RADIÖÖÖÖU TWUUUUUUUUUH"

2013-03-05 @ 21:49:38
URL: http://amandavalkonens.blogspot.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0