MOVIE/DJANGO

 
I fredags var jag ute och käkade på nation med några klassmates, efteråt drog vi till bion och kollade på Django Unchained! Jäkligt bra film, dock lite för mycket pangpang och blod för min del.. men men, det är ju en tarantino film så! Igår hängde jag och bf på gymmet och körde kondition, oh lord vad svetten rann på oss båda kan jag ju säga haha.. Jäkligt skönt dock! På kvällen for jag och Isabelle till birthday girl Maria och firade henne, drack typ glass-shots(?) och bubbel in på små timmarna och tog sen taxi med bf hem. Idag mår jag...bättre än jag förtjänar? Förväntade mig en söndag sängliggandes med huvudvärk, men nope, mår som en prinsessa idag(peppar peppar ta i trä).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0