HEY

Var hem en sväng förra helgen, drack glögg och jobbade. Nu innan jul har jag väldigt mycket i skolan, två individuella uppgifter, vetenskaplig artikel, grupparbete och tenta. Så det jag sysslar med just nu är att arbeta med alla uppgifter och plugga inför tentan. Dock är flera av uppgifternas deadlines i januari först, men tänker göra undan allting nu innan jullovet eftersom jag då kan vara helt ledig i en månad(!!!). Annars hänger jag på mitt för tillfället andra hem, dvs gymmet. Älskar att vara inne i ett skönt träningsflow. Älskar att märka resultat. Blir nog inte så mycket uppdatering här på bloggen fram till fredagen 20 dec, då jag dels skriver sista tentan och tar mitt jullov med mig till Åland. Längtar verkligen till julen i år! Ska smygstarta lite nu i helgen då jag ska dricka glögg och prova baka olika sorters nyttigt julgodis. Nu är det läggdags, cya. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0