SATURDAY/FREE

LEDIG - kan beskriva min dag idag. Vaknade på bra humör, tog en morgon pw och åt yummy frukost på det. Vid halv 12 kom Amanda hit och sen bar det av till Jomala för lite photoshoot he-he-he. Jomala skogar vs. älggestaltning vs. mördarsniglar vs. skratt. Lär väl posta lite bilder sen! Hann med lite mer träning innan middagen och har sen dess suttit för mig själv i lägenheten i sparkdräkten och bara tagit det lugnt. VÄLBEHÖVLIGT. Vid 10, halv 11 tiden ska jag hämta bf och en drös med andra gåbbar som har varit på borta match! Vinst med 1-2 och såklart gjorde min prins båda målen. KUNG ja. Antar att det kommer ölas i lägenheten, grabbarna och lilla jag.. nykter.. ensam tjej - precis som det ska va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0