I'M STARTING TO GET TIRED

Hej hörrni! Det har varit en rätt så slö dag idag, har skrivit prov, haft en mattelektion(där vi inte gjorde någonting) och ätit middag i hammarland. Känner mig slö ikväll men det gör inget, ska jobba imorgon så det blir ingen utgång för mig(pengarpengarpengarpengar). Har två prov kvar och är JÄTTE trött på att plugga just nu. Hade tänkt plugga idag men det sket sig totalt då jag var för trött.. Anyway, nu är iallafall Leo, Victor och Rikard här i lägenheten och vi sitter och snackar skit. Skönt. Orkar förresten inte skriva när jag tränar eftersom jag i princip tränar varje dag.. Så nu vet ni det!

UPDATE: okej, nu kom Danne, Erik och Christoffer också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0