GHOST PROTOCOL

Har varit lite off med bloggandet, men har inte suttit så mycket framför daton. I fredags hade jag grabbkväll, jag + boysen käkade på park och goofade sen runt på park spa. Hade en riktigt dålig dag och var på pisshumör, men som tur var så ändrades det så fort vi kom till park. Sköna snubbar jag hänger med alltså. Igår jobbade jag, for och irrade runt på kantarellen(hittar ingenting där längre..) och åt sen vår super goda wook som vi lagade. Efter maten bar det o till Erre följt av bio med Anton, Leo, Erre och Mysan. Mission Impossible var faktiskt ganska bra! Idag börjar jag jobba 12.00 och ikväll blir det middag hemma i Lemland♥. Söndagstradition helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0