LAZY

Hola todos! Skönt med påsklov, inte sant? Sure, jag har ändå ingen skola, men skönt att vara lite ledig från jobb(hehe har bara jobbat en vecka typ..). I torsdags bjöd jag tjejerna på lite påskmiddagförfest i lägenheten innan det bar av till arken(fan vad skönt att kunna säga så igen). Kvällen vart riktigt lyckad, älskar tjejförfester!! Annars så har jag i princip bara sovit och vilat, har mått lite konstigt?? Igår hade jag det mysigt i Lemland, åt sushi med mamma och pappa, busade med Milton och spelade spel med mami och Sofia! Lyckades även med att göra illa foten, klantarsle.. Anyway, är ensam i lägenheten nu och ska just gå ut och gå med invalidfoten. Ikväll är det påskmiddag i Lemland som gäller!
Ps. beställde min studentklänning igår(!!!!). Kommer bild ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0