FRESCH

Hola todos! Kom just hem, slutade 12.50 men gick lite på stan efteråt och gjorde ärenden. Tror jag just ska kika runt lite och försöka mig på olika tutorials till halloween, don't wanna look stupid you know. Har förresten världens konstigaste träningsvärk, frågor på den? SKÖNT att veta att det går framåt iallafall! Ska försöka övertala min underbara mami att färga mitt hår ikväll.. Tror jag kommer få ett nej. Pappa skulle annars ha gjort det om han var hemma, han for nämligen iväg på Whiskeyresa idag. OKEJ NÄÄÄ, han skulle inte ha gjort. Bara skojar lite. Jag skulle inte vilja utsätt mitt hår för det, sorry paps. Less talking and more action, tänker gå och göra..nått.. nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0