IT'S MINE

Har suttit och funderat lite. Vad vill jag blogga om? Varför bloggar jag? Vad tycker folk om min blogg?

Jag kom fram till att jag tänker för mycket. Jag bloggar väl om vad jag vill. Sen jag bytte bloggadress så har det blivit mycket om kläder, vardag, inspirationsbilder osv. I like that. Skriver ju om sånt som jag själv skulle vilja läsa.
Har iallafall mer läsare nu än vad jag hade när den "gamla" bloggen vad aktuell. Och det tycker jag faktist är KUL! Om sen läsarna gillar bloggen eller inte - who knows?

Funderar förresten på att slänga ut lite "cravings"(tycker egentligen inte om det ordet, låter så modehypat and so on) nu och då. Låter väl superduper?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0