ENOUGH

 
1. finaste storasyster och jag 2. dom allra finaste lillasystarna 3. älskade Nike och shaker
 
Nämen hallå där! Det var ett tag sen. Vad har hänt? För en vecka sedan fyllde jag 21 och det firades hemma på kobben med fina vänner! Hade en sjukt rolig utgång som dock inte slutade så lyckat.. Efter stängning lyckades jag halka på en trappa och slå höften, vilket ledde till en sjukhusvistelse. Nu, en vecka efter, kan jag äntligen gå ordentligt igen och klarade till och med av att köra benpass på gymmet idag, finally! Annars så har jag helt sjukt mycket i skolan just nu, hade ett litet breakdown igår kväll pga all pluggstress(2,5 vecka till tenta. Lina, andas...). Det som motiverar mig att orka med allt plugg just nu är det faktum att det exakt är 1 månad idag tills jag och familjen åker iväg till Egypten en vecka för lite semester. HELT OTROLIGT skönt ska det bli att komma bort från all stress! Annars så går träningen bra som vanligt och jag ska försöka börja dra ut på lite joggingturer nu när höften är bättre(och nu när snön är borta). Ska till skolan kl 11 imorgon så nu ska jag läsa ett till kapitel och sen hoppa i säng! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0