COMING HOME

Har kört så jäkla bra träningspass nu på senaste tiden! Här efter ett armpass + kondition på gymmet
 
Sitter och renskriver, kollar serier, lyssnar på musik, kollar på inlämningsuppgifter och går runt och packar. Allt samtidigt. Många bollar i luften kanske Lina? Har varit ledig idag, vilket behövdes efter den här helgen! I lördags hade jag middag och förfest med mina brudar och några klasskompisar innan vi drog på släppet till lärarsittningen. Eftersom jag försöker vara mer ekonomisk i år så beslöt jag mig för att inte gå på gasquen och betala typ 400kr.. Hade förjäkla kul ändå! På söndagen låg jag och Isabelle hemma hos mig på soffan och kollade The Following igen och lika mycket skrek vi och hoppade till som första gångerna vi såg serien haha.. Idag å andra sidan har jag skrivit på inlämningsuppgift 3/3 och varit på ett killer spinnigpass! Älskar det passet, så jäkla bra instruktör och musiken är grym! Imorgon har jag skola igen och på onsdag far jag hem till Åland och stannar en vecka! Ska bli helt underbart eftersom jag har haft en sån hemlängtan nu?? Tänk att bara gå runt och höstmysa hemma med familjen... Längtar! Blir dock inte alltför mycket chillande, har tenta den 11 oktober så det blir nog att mysa med böckerna också. Kul. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0