WHY

Well hello! Har haft en bra dag, men en jäkligt jobbig natt.  Vaknade 02:34 i panik(bf var och kollade fotboll hos en kompis, jag trodde han skulle komma hem tidigare än halv 3, han var inte hemma = trodde något hade hänt=panik) MEN det var inte det som var det jobbiga haha, det jobbiga var att jag kunde inte somna om då. Får alltid panik och blir super stressad om jag inte kan somna. Somnade iaf efter kl 5..... Tack för den. Dock verkade jag ha energi ändå eftersom jag 1. körde armpass på gymmet 2. körde ett konditionspass 3. gick på ett spinningpass. Så 3 pass efter den natten = kände mig som freaking WONDER WOMAN!! Anywaaaay, nu ska jag läsa igenom lite bloggar istället för att babbla. Bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0