THANKGODIT'SFRIDAY

Sitter i soffan och njuter av att det är fredag. Var i skolan en sväng imorse, hade litteraturseminarium 9.15-12.00.  Kan inte fatta att jag bara har två seminarium kvar(förutom salstentan och hemtentan). Hur sjutton gick det första året här i Uppsala så himla snabbt? Tycker förresten att det är jätte tråkigt att vi inte kommer läsa mer engelska än det här... Jag tror aldrig att jag har skrattat såhär mycket förut eller haft såna bra lärare under den här engelska kursen alltså! Aja, det ska bli kul att få komma hem till sommaren iaf! Den här veckan har jag tränat så jäkla hårt, så ikväll blir det myskväll med den finaste som finns här hemma. Ska ju trots allt till gymmet imorgon och på söndag och måndag, tisdag... ja ni fattar. En vilodag skadar ju inte! Nu ska vi snart dra iväg och handla, tror jag ska slå på stort och testa Yollibox ikväll. Längtar haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0