SUNNYDAY

1. min undangömda solplats 2. Äter inte pizza annars(för det är inte gott), men testade laga LCHF pizza hemma. Gott!
 
Har fortfarande inte lagt upp bilder på den nyinköpta(sorry) men har läst som en galning och är äntligen klar med min bok, nu är det bara arbetet kvar.... Jippie. Kom just hem från faddermötet #2 och fick veta temat och grupperna, ska bli så himla roligt!!! Imorgon hoppas jag på fint väder(igen) så att jag kan sitta ute i solen och plugga(igen). På fredag skulle jag egentligen ha ett seminarium, men det är tydligen flyttat till tisdag, så är ledig woho. Ska plugga lite och träna innan jag sen drar iväg till Västerås och hälsar på min favorit Västeråsbrud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0