YEAH I'M BACK

Joatthej! Är back on track i Uppsala efter resande fram och tillbaka till Åland. Har fått med oss lite nya möbler till lägenheten, så nu kan vi(läs jag) äntligen börja fixa fint här! Ska fara till Ikea och Gränby på lördag och köpa lite fint till lägenheten med bf och Jessica som kommer hit imorgon(!!!!!!). Älskar att hon kan komma till Uppsala så spontant! Idag var jag en sväng till skolan eftersom vi hade vårat uttalsprov, vilket innebär att man får ett papper med meningar, ord och en längre text som spelas in när man läser upp det haha.. Känns så himla hemskt att sitta och lyssna på en själv! Usch och fy. Nu sitter jag i soffan och pluggar lite. Ska snart käka middag innan jag drar på spinning! Toodles! 
 
Ps. HEJ MARTHA
 
en bild på spännisen med favorit shakern och favorit träningströjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0