THIS WEEKEND/JESS


I fredags skrev jag min sista studentskrivning - FATTA vilken känsla när man lämnar upp provet alltså. JAG.ÄR.KLAR. Att Jessica kom till åland gjorde ju inte saken värre det heller. Var hårmodell på The Mash Up(bohem-aktig stil hade jag) och det var super skoj! Efter showen var det förfest i vår lägenhet, spel, rosa shotar(som vi shotade till SHOTSlåten. Cheeeesy, I know). Hade iallafall en kickass utång!
lördagen latade vi oss som bara den, super skönt! For en sväng till Lemland, pussades med hästarna(eller hur Jessica? ;)) och på kvällen blev det filmkväll och försenade presentöppningar(tack!).
Igår, söndag, gick vi på långpromenad och njöt av vädret, käkade sallad på Havtorn och delade på vår traditionella morotskaka. Har haft den bästa helgen på länge och bara njutit nu när allt pluggande är över. SÅ, TACK JESSICA, SES OM 2 MÅNADER ♥

Kommentarer
Postat av: Sis

Vad kan jag säga... förutom att helgen var GRYM!!!! Tusen TACK själv :) Hade också den bästa helgen på länge, den var perfekt!! SES OM TVÅ MÅNADER <3 Ps. Räknar ned dagarna Ds.

2012-03-27 @ 21:10:06
Postat av: sarah

Tack :)

kimonon du hade på visningen var så mysig :) Hoppas du njuter av våren nu då skrivningarna är över :) kram

2012-04-02 @ 14:07:28
URL: http://srhlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0