SATURDAY

Okejdå, jag har inte varit så himla bra på det här med uppdatering. Jag hann inte ens förvarna om min resa till Barcelona, Santorini och Ios haha... Det som har hänt sen jag uppdaterade sist; jobbade mina sista veckor fram till augusti, for på kräftskiva x 2 innan jag sen sa hejdå och drog iväg med bestie på en liten trip utomlands! Kan skriva ett inlägg som enbart handlar om resan snart. Nu sitter jag i Uppsala i våran nya lägga och har kickat igång 3e året på lärarlinjen! Kommer läsa idrott&hälsa denna termin och so far so good. Har haft teambuilding, friidrott, anatomi och friluftsliv än så länge. Har en superbra klass så det känns som att jag har en rolig och intressant termin att se fram emot! Annars så gjorde jag comeback på gymmet idag, var bortrest i 3 veckor och sen blev jag sjuk i 2,5 vecka.. Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka igen och motiverad som sjutton! Nu ska jag organisera lite skolgrejer.. men tänkte bara göra en liten uppdatering(efter lite pikar hehe) och säga att jag förhoppningsvis är tillbaka med bloggandet! Så med det sagt, trevlig helg!
 
(bilder på nya lägenheten, liten men mysig)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0