SAFE AND SOUND

Tre höjdpunkter på senaste tiden; Jessicas långweekend i Uppsala, 5års dag med min prins och möhippa för världens finaste storasyster
 
Jag får väl börja med att skriva att jag finally har sommarlov! Skrev klar min hemtenta i måndags även fast det är deadline först om en vecka. Flyttade hem från Uppsala med väldigt kort varsel(och dessutom ca 2 veckor tidigare än väntat) så har jobbat extra några dagar och skrivit på hemtentan. Den här veckan har jag dock varit ledig, så har spenderat mycket tid på träning - vilket är det bästa som finns hahal Har kört grymma pass mån-tors varvat med kondition. Igår tog jag det dock lugnt och hade bastukväll med Cissi, välbehövligt kan jag säga. För övrigt så krånglar min rygg hela tiden. Kul att gå runt med ryggont varje dag? Jonäää.... Ska iaf på utredning till sjukan i början av juni, så återstår att se vad som är fel på mig?! FÖRRESTEN! Bara 4 veckor kvar till Marias bröllop! Wiiiiiiiie. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0