SWEATY SUNDAY



1. gymmet imorse 2. standardfrukost = fibergröt+äpple+kanel 3. cardio+magpass i lördags 4. min första gröna raw smoothie!
 
Well hello there! Så var det dags för slapparsöndag, dagen då alla kan slappa utan att ha dåligt samvete! Eller? Kroppen bestämde sig för att ge mig sovmorgon imorse, vaknade 08:14 av mig själv wohoo.. Det var iallafall bättre än alla andra mornar då jag har vaknat mellan halv 7-7. Jag förstår inte alls varför dock, för några veckor sen fick jag knappt upp ögonen halv 9 på morgonen och nu vaknar jag pigg som en lärka av någon underlig anledning. Annars så har denna helg varit väldigt lugn och stressfri, det enda jag har gjort är hängt på gymmet och kollat på serier. Inget mig emot! Tidigare imorse körde jag benpass på gymmet och för en stund sen kom jag in från en välbehövlig promenad. Låg tidigare i sängen och kände mig supertrött, så tänkte att lite frisk luft kanske skulle få mig att bli piggare, vilket jag också blev! Nu ska jag se klart på ett Girls avsnitt och sen laga grönsakswok med min prins
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0