SOON

Bild från i fredags, gick till en pub med några klassmates och käkade. Åt en suuupergod kycklingsallad.
 
EN DAG KVAR. Thank God! Sitter just nu och stresspluggar lite, fick en straffkompletteringsuppgift för att jag missar ett seminarium när jag är på resa haha.. Kanske läraren blev avis?! Familjen anländer till Uppsala om ca 2 timmar, då ska vi dra till Gränby centrum för att shoppa lite och käka middag. Sen blir det en lugn kväll i lägenheten med pirr i magen och imorgon åker vi till Egypten! Har varit nojjig hela veckan eftersom jag inte riktigt tycker om att flyga....Tur att pojkvännen har försökt lugna mig i några dagar! Packningen är jag väl helt okej klar med, ska bara försöka packa en skolväska också. Har en liten dugga samma vecka som vi kommer hem, så måste försöka printa in alla fakta till den.. Nä nu vart jag lite stressad igen, måste kirra uppgiften nu och sen räkna ner till jag får träffa familjen! Seeya!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0