CHEERS FOR THE FREAKING WEEKEND

.. och här är det dött. Igen. Jag har haft en super rolig tid som fadder under insparken i 2 veckor, bästa faddrarna och reccarna! Inte för att vara den personen, men skoja min dojja vad skönt det är att vara ledig på kvällarna nu och ha tid för plugg och träning! Har 2 inlämningsuppgifter som ska granskas och göras klart och 1 som jag... kanske borde börja med. Hm. Igår hade jag redovisning+opponering+introduktion till vetenskaplig artikel = var ganska trött på kvällen. Cyklade ändå till gymmet och körde ett spinnigpass innan jag for till Sara på middag! Så underbart att catcha up lite efter sommaren, har saknat den bruden! Idag, lördag, ska jag plugga, träna och ha myskväll med bf här hemma! ÄLSKAR HELG OCH LEDIGHET!
 
 
Ps. Har dock lite hemlängtan. Tror 3 månader hemma med familjen har satt sina spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0