THISDAY


1. så fint linne jag unnade mig idag 2. underbara höst i uppsala 3. vegetarisk fajitas till middag
 
Har haft en super härlig dag! Började dagen med storfrulle innan vi gick in till stan och strosade runt och njöt av det varma(!!) vädret. Eftersom jag försöker vara mer ekonomisk i år så tänkte jag inte shoppa något men unnade mig ändå ett linne, lite nytt smink och nytt proteinpulver såhär efter att ha slitit med tentapluggandet! Prövade ju såklart mer kläder än ett linne, men var klok nog och sa nej till mig själv eftersom det kändes onödigt att bränna pengar, har för en gångs skull inte shoppat på flera månader(lääänge sen jag sa så..) men kände att jag för sjutton måste få unna mig liiiiite efter tentan.. right? Efter några timmar på stan gick vi hem igen och bytta om till prommiskläder, klart man vill ta vara på det fina vädret med en promenad! Mot middagstid kockade Jessica ihop vegetarisk fajitas medans jag lagade mina raw kokosbollar. Efter förra meningen så kan man ju kanske räkna ut att vi har suttit i matkoma och kollat på film resten av kvällen... Jessica ligger dock och snackar bredvid mig på soffan nu när jag skriver det här, så jag ska väl börja röra mig mot sängen jag med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0