HAPPY BDAY

Grattis grattis grattis till storasyster idag
 
Ja hörrni, vad har jag gjort i helgen då? Kollat på serier, tränat, promenerat och pluggat. Fy fasiken vad skönt att ta det lugnt(tant Lina som talar). Jag tror att partybruden inom mig har däckat för alltid haha. Värdesätter lediga dagar väldigt mycket nu för tiden.. Well, I don't mind. Nu i veckan har jag skola varannan dag, är ledig imorgon och sen är det skola igen. Ska väl försöka träna på geometriska figurer också(som man i princip har kunnat sen lågstadiet...) eftersom vi ska ha förhör då läraren säger olika figurer till var och en som sedan ska gå upp till tavlan och rita figuren. Alltså haha. Lite roligt och lite löjligt, men klart man ska kunna rita för alla sina gulliga elever sen! Just nu kollar jag runt på internet och blir inspirerad för minsta lilla grej? Vill utöka lägenheten med en MASSA inredning och fint just nu alltså... 
 
EN STOR GRATTISPUSS TILL VÄRLDENS BÄSTA, UNDERBARA OCH FINA STORASYSTER ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

AAAAH TAAAACK<3<3<3<3<3

2013-11-18 @ 20:33:10
URL: http://mariaohberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0