FRIDAY

 
Happy friday! Känns faktiskt skönt med helg även fast jag knappt har haft något i skolan denna vecka. Det är något med sovmorgnar, äta frukost i lugn och ro och sitta med datorn i famnen i soffan och göra.. absolut ingenting. Körde ett kickass pass på gymmet tidigare idag som resulterade i 2h15min och 1234 kcal! Lite stört när jag tänker efter, men jag hade sån energi(och tid...) så varför åka hem när jag fortfarande har kvar ork liksom? Nu sitter jag hemma i soffan med ett av mina favorittéer(Liptons Vanilla Caramel, som jag var väldigt skeptisk till först... MEN nu gillar jag den), mina favoritljus, Idol i bakgrunden och datorn i famnen! TGIF
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0