TURBULANCE

Sitter och är helt slut, men har ingen annan än mig själv att skylla.. halsen bråkar som fan med mig och ändå drog jag till gymmet och var på crosstrainern 1 h. Har inte tid att bli sjuk nu.. fyller 20 på lördag och ska ha galej på fredag = VILL INTE bli sjuk. Dessutom kommer världens bästa Jessica hit på torsdag - dör vad kul det ska bli!!! Är ledig torsdag och fredag, så ska försöka plugga flitigt och städa nu innan Jessica kommer så att vi kan hitta på massa skoj. Så därför ska jag sluta skriva nu och plugga engelska istället! 


PS. GRATTIS ÄLSKLINGS CISSI PÅ 13ÅRS DAGEN!!! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Maria

INTE TRÄNA OM DU HAR ONT I HALSEN!!!! INTE ETT SMACK!! Är totalfarligt för hjärtat! Har en kompis som tränade fastän hon var sjuk och det gick så illa att hon nu har så illa hjärtsvikt att hon är i kö för TRANSPLANTATION!!

Svar: MEN HJÄÄÄÄLP. Ska aldrig träna med halsont igen!!!
linaohberg.blogg.se

2013-01-31 @ 14:42:08
URL: http://mariaohberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0