TUESDAY

sitter och varvar serier med plugg atm. Läser om politik på engelska, ursäkta men HUR tråkigt är inte det? Önskar jag var mer insatt inom politiken men nope, not my cup of tea om man säger så. Första seminariumet var super roligt iaf, allting kommer att köras på engelska nu och jag ser verkligen fram emot det!(förutom viss tråkig litteratur då.....). Annars så har både jag och bf varit lediga idag, vi passade på att dra en sväng till Ikea eftersom vi ska hem och lämna bilen i helgen.Ser fram emot en lugn helg med släktkalas och mys för nästa helg fyller jag 20 år och då ska det firas! Nu ska jag börja förbereda mig mentalt för ett 90 min boxpass som jag ska på med Isabelle senare ikväll. hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0