SUNDAY

och så var det söndag. Imorgon ska jag upp as tidigt igen för att fara på praktik, har dock bara 3 dagar kvar nu. Känns lite trist faktiskt, men nästa gång blir det dubbelt så länge! Höll min första engelska lektion i fredags, var så himla kul!! Känner VERKLIGEN att jag har hittat rätt utbildning för mig alltså. Kommer älska mitt jobb sen!! Annars så har helgen bara varit lugn. I fredags gymmade vi först och sen mös(man säger mös istället för myste i Sverige??? wtf???) jag och bf med tacos och film. Igår hängde vi på gymmet igen, tvättade, städade och gottade oss med tacos igen. EPIC. Idag var jag och fikade med finaste Sara och catchade up lite och sen drog jag till Madde och kikade på lite inlämningsuppgifter.. kan ju säga att vi skvallrade mest haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0