MOREPLEASE

1. världens bästa 2. sallad med varma rödbetor och chevrecreme.. Godaste salladen jag någonsin har ätit!! 3. Glöggmys hos Hanssons 4. Min senaste obsession aka chai latte mm-mmm..
 
Well hello. Lite glest med uppdateringen igen men jag har haft annat för mig. Har haft en super bra helg i Sthlm hos Hanssons(min andra familj, typ). Har ätit gott(grekiskt ena kvällen, tacos andra hehe), köpt julklappar, firat lillajul med glöggpremiär, skrattat så tårarna har runnit och varit på bio(Thor, you handsome motherf...). Har bara skola två dagar den här veckan, så det blir en liten tur hem till ön i helgen för julbakande och jobb. Körde ett nytt killer-ryggpass på gymmet idag, jeeesus säger jag bara vad svetten rann.. Kändes riktigt bra efteråt! Dock är mina händer söndertränade med blåsor och stuff. Behöver gymhandskar(tips till tomten)!!. Nu ska jag fortsätta läsa mina roliga vetenskapliga artiklar. Låter så smart det där. Vetenskapliga artiklarrrr...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0