LOVELYWEEKEND

1. moi 2. naked juice bar lunch, lowcarb chevré wrap och coconut smoothie... YUM 3. finaste Jessica 4. min nya fina jordglob
 
Har haft en lugn men bra helg i Uppsala med Jessica! Struntade i Ikea(eftersom jag ska tvinga med mig bf dit muaha) och gick runt i Gränby Centrum i 5 timmar istället haha.. Köpte ny träningströja och lite nytt smink, vill egentligen inte shoppa eftersom jag verkligen vill spara pengar just nu. Idag har det varit super fint väder, var ute på en prommis med Jessica i en timme och bara njöt. Nu sitter jag och pinar mig igenom ett föredrag som jag ska ha imorgon och försöker läsa ut en bok samtidigt. How fun. Vill bara bli klar så jag kan ta en joggingtur yahooo!
 
 
Ps. HURRA HURRA HURRA FÖR ÄLSKLINGS AMANDA FYLLER 20ÅR IDAG!! Le kisses to le you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0