MAMA, I'M COMING HOME

sitter och skriver på min sammanfattning om en vetenskaplig artikel gällande barns texthantering vid datorn.....que? Men glad är jag ändå, för imorgon drar jag hem till ålandet!! Det blir andra gången jag far hem från Uppsala. BARA ANDRA GÅNGEN liksom?! Trodde jag i princip skulle dra hem varje helg.. men icke sa nicke, Uppsala tar så bra hand om mig här he he. Längtar som fan iallafall, ska gulla och gosa och mysa med familjen som bara den. SÅ FÖRBERED ER DÄR HEMMA, FAMILJEN ÖHBERG!

Kommentarer
Postat av: Maria

GAAAAAAH så är inte jag hemma dåååååååååååå!!!! Sjit. Du får krama för mig med. Och pussa på hästarna! Chico i alla fall, om du inte vågar med Cometa;)

2012-11-08 @ 17:42:10
URL: http://mariaohberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0