SORRY FOLKS

får bli en mobilbild så länge..

Sorry peeps för världens sämsta uppdatering!! Det tar ett tag att flytta alla saker helt enkelt och min dator bråkar, så jag har inte tagit med den till lägenheten och vet inte om jag kommer göra det heller. Får se om det blir en ny dator eller inte! I alla fall, igår for vi ut till hammarland på svärmorsmiddag och sen kom några boys över till lägenheten. Jag var dock svintrött hela kvällen, kanske pga. alla saker vi måste bära upp för alla trappor hela tiden(motion - check!). Nu ska jag och bf laga frukost och idag tänker jag banne mig vara produktiv! Längtar dock lite till kvällen då vi far hem till mig och äter middag med familjen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0