MORNING?

studentskrivaroutfit

Hade en nykter men ändå trevlig kväll igår! Började förfesta ensam med mjukiskläder, lockigt hår och somersbyn i handen tills Amanda och Erre kom. Fina tjejer dom där. Insåg sen att jag inte var sugen på att dricka så det blev en hel del skitsnack innan jag och Erre for mot le krog. Mår som en prinsessa idag och har hunnit med lite morgonträning och ätit äggbreaky♥. Om en stund ska jag hämta bf från sin träning och sen fara till stan och göra ärenden, handla och köpa lösgodis till ikväll. Vi ska förresten vara barnvakt till finaste bebisen som ska övernatta hos oss i lägenheten. VARNING, KOMMER HA BEBISFEBER EFTER IKVÄLL!!

Kommentarer
Postat av: emma

Nemen fy vad avundsjuk jag blir! :D BEBISAR <3

2012-02-11 @ 12:11:03
URL: http://admin.nextinfashion.se/emmaste/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0