SORRY LADS

Har haft en riktigt bra julafton med god mat och fina julklappar, bl.a Iphone 4S♥. Igår vart det utgång och hade egentligen tänkt vara sober, men unnade mig några drinkar och invigde mina high heels! Förfestade hos Tessi med tjejerna och sen vart det Indigo för hela slanten! Kul med mycket folk ute! Nu ska jag börja fixa mig och göra mig redo för att säga hejdå till storasyster som ska fara till Australien, Nya Zealand och Singapore. KOMMER SAKNAR DIG!!!! KOM HEM HEL, TACK!! Efter gråtandet blir det traditionell ålands pannkaka hos farmor med Söderdahls följt av "The girl with the dragon tattoo" på bio med bf och hans mami och papi. Ha en fortsatt trevlig julhelg!

Kommentarer
Postat av: maria

hej där!!

Såg att du hade svarat på min fråga i din systers?! blogg!! Tack!

Du, Om det är den som jag tänker på, så ja, ni har en bra mamma!!

På nåt sätt skulle jag så gärna vilja komma i kontakt med henne, vet bara inte hur... Har hon någon mailadress?!



(Lägger till länken till min egen blogg idag :-) )

2011-12-27 @ 17:11:15
URL: http://imlikeabird.wordpress.com
Postat av: LINASVARAR

Hejsan!!

Jag ska höra med mamma och se vad jag kan göra åt saken! :)

2011-12-27 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0